+ 48 698 03 90 45
[email protected]

Nasza Oferta

Bilety Międzynarodowe

Dzięki podpisanym umowom z wieloma przewoźnikami (w chwili obecnej w moim koszyku ofertowym mam 17 przewoźników) będącymi liderami w międzynarodowych przewozach autokarowych następujących przewoźników:

SINDBAD

AGAT

- BECKER REISEN

ECOLINES

- ELABUS

- EASTERN EUROPEAN TRAVEL

- ESKANA BUS

- EST

- FOP NOVIKOV

- INTERCARS TRAVEL

- LUX REISEN

- MĄDELTRANS

- PKS OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI

- PRUSAKIEWICZ RYBNO

- ROMA BUS

- WENCEL TOURIST

- YOKATO

oferuję Państwu możliwość kupna u mnie biletu na międzynarodowe połączenia do praktycznie wszystkich krajów europejskich w relacjach:

  • przejazdy jednostronne z Polski za granicę lub z zagranicy do Polski
  • przejazdy dwustronne z Polski za granicę i z powrotem lub z zagranicy do Polski i następnie z powrotem w wersji biletu datowanego na konkretny dzień powrotu lub otwartego, tzw. „OPEN”

Sprzedaży dokonuję pomiędzy dowolnymi miastami w relacjach międzynarodowych w oparciu o dostępną siatkę połączeń danego przewoźnika. W chwili obecnej prowadzę rozmowy z kolejnymi przewoźnikami, oferującymi kolejne i inne połączenia, celem zaoferowania Państwu jak największej oferty przewozów autokarowych w komunikacji międzynarodowej.

Sprzedaż biletów prowadzę w godzinach pracy mojego biura, tj.:

pon.-pt. 17-21, sob.-niedz. 10-21, w pozostałych godzinach w miarę mojej obecności.
tel. / fax. + 48 68 453 45 07
tel. kom. + 48 604 95 49 94

W pozostałych godzinach proszę nie dzwonić, ponieważ dostęp do systemu sprzedaży mam w biurze wyłącznie w czasie pracy biura (czynne: pon.-pt. 17-21, sob.-niedz. 10-21) i nie będę w stanie udzielić żadnych informacji. Proszę o zrozumienie tego i uszanowanie mojej prośby. Pozwoli nam to wzajemnie na dobrą współpracę i wzajemny szacunek.

Dla mieszkańców Zielonej Góry oferuję bezpłatne dostarczenie biletu do domu klienta.
Mieszkańcom okolicznych miejscowości oferuję dostarczenie biletu do domu klienta za ustaloną indywidualnie odpłatnością związaną z kosztami dojazdu.

Płatność za zakupiony bilet następuje gotówką lub kartą płatniczą.

Dla klientów z dalszych miejscowości (nie mogących dojechać lub dla których koszt dostarczenia biletu będzie za wysoki) oraz z zagranicy istnieje również możliwość sprzedaży biletu przez upoważnioną osobę (odbiór i płatność na miejscu gotówką lub kartą płatniczą) lub wysłanie go przeze mnie faxem lub skanu pocztą e-mail po spełnieniu następujących warunków (proszę o dokładne zapoznanie się z nimi, a w przypadku wątpliwości proszę o pytania – lepiej bowiem zapytać i wyjaśnić ewentualne niejasności niż mielibyśmy potem mieć do siebie wzajemne pretensje):

  1. Drogą elektroniczną na adres: [email protected] proszę podać:
    • Imię i nazwisko podróżnego oraz nr karty stałego klienta danego przewoźnika (w przypadku posiadania takiej);
    • Adres zamieszkania podróżnego (państwo, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu i mieszkania);
    • Rodzaj biletu (jednostronny lub „tam i z powrotem”)
    • Datę wyjazdu oraz datę powrotu (w przypadku biletu „tam i z powrotem”) lub zaznaczyć, że bilet ma być w wersji „OPEN”
    • Nr aktywnego telefonu kontaktowego (komórkowy), który pasażer będzie posiadał w dniu wyjazdu;
    • Dodatkowe informacje do umieszczenia na bilecie (np. prośba o miejsce z przodu autokaru, miejsce obok innego współpodróżnego, itp.). Spełnienie dodatkowych życzeń zależy wyłącznie od przewoźnika i zapełnienia autokaru w danym kursie.
  2. Następnie niezwłocznie następuje kontakt z mojej strony z informacją o dostępnych miejscach i koszcie biletu.
  3. Po zaakceptowaniu oferty danego przewoźnika proszę o przesłanie mailem potwierdzenia zamówienia, tj. daty i godziny wyjazdu wraz z ceną biletu.
  4. Po przesłaniu potwierdzenia proszę o dokonanie wpłaty przelewem za wartość zamówionego biletu na podane niżej konta. Sprzedaży biletu dokonam dopiero po zaksięgowaniu wpływu środków na rachunku bankowym. Nie akceptuję przesłanych potwierdzeń dokonanych przelewów lub częściowej zapłaty. Proszę wziąć pod uwagę, że w przypadku przelewów między różnymi bankami, transakcja może być widoczna na moim rachunku dopiero następnego dnia roboczego, a przy przelewach zagranicznych nawet na trzeci dzień roboczy.
  5. Następnie wysyłam skan biletu mailem lub faxem. Istnieje też możliwość przejazdu „bez biletu”, wówczas wysyłam nr biletu na adres e-mail lub smsem na wskazany numer.
  6. W przypadku płatności w walucie EUR lub CZK oraz przelewy z zagranicy proszę zwrócić uwagę na fakt, że na rachunek bankowy musi wpłynąć pełna kwota podana i zaakceptowana przez kupującego. Koszt przelewu w pełnej wysokości pozostaje wyłącznie po stronie nadawcy.
  7. W sytuacji, kiedy nastąpi wyczerpanie się liczby miejsc na wybrany termin albo przewoźnika, po powzięciu przeze mnie tej informacji kontaktuję się natychmiast informując o zaistniałej sytuacji. W przypadku wyboru innego terminu, po wpłaceniu środków na moje konto proszę o potwierdzenie mailem nowego terminu wyjazdu. W przypadku rezygnacji z wyjazdu z w/w powodu niezwłocznie dokonuję pełnego zwrotu otrzymanej kwoty na rachunek, z którego otrzymałem przelew. Przy zmianie terminu lub przewoźnika mogą wystąpić różnice w cenie biletu – wówczas może być konieczna dopłata (procedura zgodna z pkt. 4) lub dokonam zwrotu nadpłaty pomniejszonej o koszt przelewu.
  8. W przypadku podróży do państw, do których wymaganym dokumentem do przekroczenia granicy jest paszport lub paszport wraz z ważną wizą danego kraju, obowiązek posiadania tych dokumentów spoczywa na podróżnym. Podczas podróży do krajów Unii Europejskiej każdy podróżnym powinien mieć aktualny dokument tożsamości (paszport lub dowód osobisty).
  9. W przypadku braku stosownych dokumentów wymaganych przy podróżowaniu za granicę (pkt. 8) lub naruszeniu regulaminu przejazdu danego przewoźnika albo przepisów prawa danego kraju w przypadku wysadzenia podróżnego z autokaru przez uprawnione do tego służby nie ma możliwości zwrotu biletu w całości lub części.
  10. . Ewentualne reklamacje i zwroty (zgodnie z zasadami ustalonymi przez przewoźnika) dokonuję w oparciu o bilet zakupiony u mnie wraz z oryginalnym paragonem fiskalnym lub skanem paragonu fiskalnego, który jest każdorazowo dołączany do biletów sprzedawanych „na odległość”. Istnieje również możliwość osobistego odbioru oryginalnego paragonu do 3 miesięcy od daty sprzedaży przy kupnie biletu „na odległość”. Wówczas kupujący na kserokopii paragonu potwierdza odbiór oryginału.

Ważne!!!

Dokonując zakupu biletu na przejazd międzynarodowy Klient zawiera umowę przewozu, a co się tym wiąże – wyraża zgodę na przetwarzanie Jego danych osobowych w zakresie i do potrzeb związanych z transakcją oraz realizacją usługi, a także zobowiązuje się na do przestrzegania regulaminu i zasad podróżowania ustalonych przez danego przewoźnika. Zwroty biletów u mnie zakupionych możliwe są zgodnie z zasadami podanymi przez danego przewoźnika. Jest to również związane z zastosowaniem potrąceń z tytułu zwrotu biletu, które warunki ustala przewoźnik, a kupujący wyraża na to zgodę.

Stąd proszę o przemyślane kupno biletów.

Rachunki bankowe:

Dla rozliczeń w PLN:
1. mBank, nr: 42 1140 2017 0000 4002 0858 8081; IBAN PL 42 1140 2017 0000 4002 0858 8081
Numer BIC/SWIFT: BREXPLPWMUL
Posiadacz: KIZIMOWICZ ANDRZEJ „ANDI” USŁUGI PRAWNE I TURYSTYCZNE KANCELARIA DORADCY PRAWNEGO; 65-119 Zielona Góra, ul. Tomasza Sobkowiaka 28D/1

2. ING Bank Śląski, nr: 97 1050 1911 1000 0090 7739 7702; IBAN: PL 97 1050 1911 1000 0090 7739 7702
Numer BIC/SWIFT: INGBPLPW
Posiadacz: KIZIMOWICZ ANDRZEJ; 65-119 Zielona Góra, ul. Tomasza Sobkowiaka 28D/1

Dla rozliczeń w EUR:
3. ING Bank Śląski, nr: 75 1050 1911 1000 0091 3413 1458; IBAN: PL 75 1050 1911 1000 0091 3413 1458
Numer BIC/SWIFT: INGBPLPW
Posiadacz: KIZIMOWICZ ANDRZEJ; 65-119 Zielona Góra, ul. Tomasza Sobkowiaka 28D/1

Dla rozliczeń w CZK:
4. Česká spořitelna, a.s, nr: 14 0800 0000 0021 8705 2183; IBAN: CZ14 0800 0000 0021 8705 2183
Numer BIC/SWIFT: GIBACZPX
Posiadacz: KIZIMOWICZ ANDRZEJ; 65-119 Zielona Góra, ul. Tomasza Sobkowiaka 28D/1